
Вртић “Невен”
Улица: Мајска 9, Кумодраж
Тел: 011/3945 – 217
Руководилац објекта: Стефани Варат
Стручни сарадници:
Снежана Копривица – педагог
Анита Михајлов – педагог за физичко васпитање
Дубравка Кобац – логопед
Алтана Егелић – социјални радник
Татјана Марковић – сарадник за унапређивање превентивно-здравствене заштите
Јагода Ковачевић Денчић – нутрициониста
Транзиција деце на релацији вртић – школа
У оквиру акционог плана вртића „Невен“ за планирану 2024/2025. годину дефинисан је циљ „Транзиција деце на релацији вртић-школа“. Како би се циљ могао остварити дефинисане су и неке од планираних активности, а које се заснивају на посетама школи и доласку учитеља и директора из школе у вртић. На иницијативу васпитача и деце из вртића „Невен“ организована је „Шеширијада“. Деца су своја уметничка дела приказала на дефилеу у школи „Војвода Степа“, пред децом која ту школу и похађају. Позиви за посете су били обострани, како од стране вртића тако и од стране учитеља и директора школе. Деца предшколског узраста присуствовала су једном школском часу и приредби коју су деца из школе припремила за своје родитеље. Позив од школе је уследио са потребом и жељом да се деца из вртића упознају са локацијом школе, њеним запосленима, али и начином рада у школи. Такође, међусобном подршком деца су се ослобађала несигурности, страхова и треме. При посети школи сусрели смо се са много познатих лица. Видели смо децу из ранијих генерација која су похађала наш вртић, браћу и сестре. Неописива задовољство и срећа је владала у току сваке посете школи. Такође, у вртићу „Невен“ је организован и родитељски састанак
родитеља деце предшколског узраста и директора и учитеља школе „Војвода Степа“. Остваривањем оваквог вида сарадње убрзаће се процес адаптације деце на школу. Посете основној школи „Војвода Степа“ се често организују те се може рећи да ће деца из вртића „Невен“ бити добро припремљена за све оно што их у даљем образовању и васпитању очекује. Наравно, ова припрема се не може одвојити од припреме коју деца стекну кроз васпитно-образовни рад у вртићу. Под тим подразумевамо здраво, добро развијено и физички способно дете са развијеним вештинама и навикама, заинтересовано и мотивисано за учење, са развијеним когнитивним способностима, социо-емоционалним компетенцијама и са изграђеним моралним и вољно карактерним особинама које су главни предуслови за све оно што га очекује у школи.




