Ликовна активност код деце је од изузетног значаја од најмлађег доба. Кроз ликовне активности деца изражавају емоције, вежбају фину моторику и подстичу рад синапси.

Темпера је једна од средстава коју деца могу користити за ликовно изражавање и у периоду док још није постигло одређени степен координације око-рука и не влада држањем оловке у шаци. Детету треба омогућити директан контакт са бојом како би неспутано изразили своју креативност.

Деца јасленог узраста су уживала у ликовним активностима. Мешали су боје и бојили зимске капице. Мешање више боја им је био изазов, посматрали смо и коментарисали шта се дешава са бојама када се помешају. Боје су наносили на самолепљиву фолију по којој је четкица лако клизила. Деца су показала изузетну спретност у држању четкице, мешању и наношењу боја.